W BUDOWIE !
Każda ranga wyżej ma prawo do tego co wszystkie niżej. (Wszystko podtrzymuje regulamin serwerowy.)
*PKT'y exp. - Wymyśliłam system rang dzięki którym będą ustalane awanse. Tak wiedz od rangi Podpułkownik - stopień 1. w góre będzie możliwość rozdawania pkt'ów exp za aktywność i inteligencje indywidualne myślenie oraz zaradność podczas wojen i zabaw.. Na każdy stopień potrzeba daną ilość pkt'ów.
----------------------------------------------------------------------------------------- - Główny Generał - Marszałek. -
Założyciel - Szef - Boss.. czy jak kto woli. Jest jednym z głównych przedstawicieli Klanu, należy mu się szacunek. - Generał Broni. -
Prawa ręka Szefa, zastępca, zna tajemnice gangu. Należy mu sie ogromy szacunek oraz poparcie reszty klanowiczów. - Generał Dywizji. -
Lewa ręką Głównego Generała. Sprawdzony w boju oraz świetny dyktator zasad oraz technik jakimi posługują się członkowie gangu. - Generał Brygady. -
Trzecia ręka Szefa. Tam gdzie nie dotrze szef, dotrze jego "Trzecia ręka". Ta ranga jest ostatnią z sekcji Generałów i głównych władz klanu. Na tą range oraz każdą wyżej może zostać powołany członek klanu jedynie za zgodą Marszałka. - Pułkownik - stopień 2. - (0-35)
Najwyższa ranga możliwa do zdobycia dla rekruta. Po zdobyciu tej rangi masz małą szansę na zostanie Generałem klanu. Piłkownik - stopień 2. jest szanowany na równi z Generałem. - Pułkownik - stopień 1. - (0-30)
Ma również prawo do odejmowania pkt. exp'a za złe postępki członków gangu. - Podpułkownik - stopień.2 - (0/25)
Członek z tą rangą jest w klanie na tyle długo by powierzać mu indywidualne zadania, każdy członek klanu może mu ufać. - Podpułkownik - stopień 1. - (0/22)
Od tej rangi członek zalicza się do grona zarządu klanu.! Ma prawo do opuszczenia treningu, zabawy, a nawet wojny. Od tej rangi można otrzymywać PKT'y exp*. - Major. - (0/20)
Potrafi zorganizować trening klanowy. Zawsze dba o to by nikt nie powiedział złego słowa na [3xK]. Ma prawo do zorganizowania ataku na inny klan. - Kapitan. - (0/15)
Posiada możliwość zostania Moderatorem forum. Wie o klanie wszystko. Jest w nim bardzo dlugo. Ma dobry kontakt z klanowiczami. Potrafi zorganizować zabawę dla członków gangu (server). - Porucznik. - (0/12)
Członek gangu który jest w nim już sporo czasu, wie o nim bardzo dużo. Dba o dobre imie klanu. Stara się pomagać słabszym w klanie. jest "Dobrym wujkiem", człowiekiem honoru, nie zdarza mu się uciekać z wojny. - Podporucznik. - (0/10)
Pierwszy ze stanowisk oficerskich. Gdy ktoś zdobywa tą range zostaje przeprowadzona specjalna ceremonia poprzez jednego z Generałów. Ta ranga wymaga posiadania intelektu. Podporucznik wie sporo o gangu, nie wdaje się w kłótnie oraz bójki z członkami swojego klanu, potrafi zachować porządek. - Plutonowy. - (0/7)
Ranga dla ambitnych i bardzo wymagająca. Plutonowy może przewozić w pojeździe, podczas wojny i zabaw innych członków klanu. Potrafi już dowodzić w małym stopniu drużyną. - Starszy Kapral. -(0/5)
Wie jak zabijać, kiedy i gdzie, nie ma z tym problemu, radzi sobie bardzo dobrze w bitwie, na treningu nie trzeba mu powtarzać 2 razy. Potrafi zachęcić do walki jak i zabawy. Wie o klanie trochę więcej niż Kapral. - Kapral. - (0/3)
Pierwsza z poważniejszych rang w gangu. Pa prawo rozkazać Szeregowemu lub Rekrutowi (podczas wojny, treningu). Wie już troszkę o gangu, potrafi się zachować w terenie w trudnej sytuacji. - Szeregowiec. - (0/2)
Żółtodziób.. Jest aktywny na treningach, słucha rozkazów reszty gangu, stara się pomagać nowym rekrutom. - Rekrut -
Mało wie o klanie, został przyjęty na okres próbny za chęci i umiejętności indywidualne. Wszystko zależy od niego czy zyska w oczach gangu czy straci swą szanse.
Offline